הדמיה יומית קצרה שתעזור לך להגשים את מטרותיך

ישנה חשיבות רבה למודעות הנכונה על מנת שמאמציך בירידה במשקל יגשימו את רצונך.

הלך הרוח הנכון להשגת מטרות הבריאות וירידה במשקל חשוב ביותר ותמיד יקבע את רמת ההצלחה שלך בתחום זה.

ראה את האינפוגרפיקה שהכנתי על חשיבה חיובית לעומת חשיבה שלילית לירידה במשקל.

positive-vs-neg_18686567_5d99f0c0e269fb29c5e46b028bae26a77fd21b6a

על מנת להכניס את עצמי להלך הרוח תומך להצלחה, אני מתחילה את יומי כל יום במיקוד תשומת הלב שלי על עבר ההצלחה. תוכל לעשות זאת גם בעזרת ביצוע טכניקת הדמיה יומית זו:

טכניקת ההדמיה 

שמור לך זמן ומקום בהם אתה יודע שאיש לא יפריע לך במשך כ 5-15 דקות בכל יום. בדרך כלל הדקות הראשונות של הבוקר, והדקות לפני השינה בלילה הם הכי טובות למטרה זו.

עצום את עינייך.

קח נשימה עמוקה ואיטית מהבטן. הכנס אויר דרך אפך, ושחרר אותה. המשך בכמה נשימות עד שתחושות טובות עוברות לך בגוף.

כעט החל לדמיין את עצמך חי עם התוצאה הסופית של המטרה שלך, בין אם זה להגיע למשקל רצוי מאוד ספציפי, חיי הבריאות בהם אתה מעוניין, מבצע משימה שאתה רוצה לבצע, או את עצמך מתאים לבגדים שהיית רוצה ללבוש. כאשר אתה מדמיין את זה, הכרז שוב ושוב לתת-המודע שלך מהי המטרה אותה אתה מתכוון להשיג בלשון הווה (לדוגמה: אני שוקל 65 ק”ג, אני בריא, אנרגתי ומאושר).

חשוב להבין כי הימנעות מאי-נוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של מוחך הזוחלי (החלקים של המוח שאחראים על השרדותך). לכן, מטרתך חייבת לספק לך הנאה רבה כאשר תשיג אותה, ולהיות אטרקטיבית מספיק כדי שתוכל להקפיד ולהישאר בדרך הנכונה להשגתה.

שמור על תמונת ההדמיה במוחך וחזור על מחשבותיך ועל מטרתך במשך זמן רב ככל שתוכל, עד שתאבד ריכוז על ידי מחשבה מתחרה או עד שהתמונה תתמוסס אט אט ותאבד צורה. עכשיו עשה זאת שוב.

בצע את הטכניקה הזו שוב ושוב, לפחות פעם ביום, רצוי פעמיים, והיא תסייע לך להפוך את מטרתך למציאות שלך, מכיוון ש מיקוד שווה כוח!

אם אתה מתקשה לדמיין את התוצאה הסופית בראשך, אל דאגה. במקום זאת, רשום את מטרתך על דף וקרא את הכתוב לעצמך שוב ושוב במהלך היום, כל יום, והוסף לקריאה גם את התחושה שתרגיש כאשר תשיג את מטרתך.

בערב, אני גם ממליצה לקרא את התכנית היומית שלך ליום הבא לפני השינה, כך תהיה מוכן ליום המחרת. זה לא רק יעניק לך תחושת שליטה על המצב, אלא גם יסייע לך לוודא שיש לך כל שדרוש על מנת להתחיל את היום הבא בצורה הטובה ביותר. רגשות של שליטה מגדילים את ההערכה עצמית ומעניקים לך אנרגיה, אומץ, ועידוד המסייעים לך ללכת אחר הגשמת מטרותיך ומאפשרת לך להתמיד בהן ללא קשר למצב הנוכחי הנתון ביתר קלות.

כתוב את מטרתך באופן ברור גם על מספר פתקים ותלה את הפתקים הללו בכל מקום בו אתה יכול לראותם מספר פעמים ביום, כולל על המראה בחדר האמבטיה שלך, מאחר וזה הדבר הראשון שאתה רואה בבוקר. כמו כן תלה אותם על לוח המחוונים במכוניתך ועל מסך המחשב שלך. ושוב יש להקפיד שנוסח הכיתוב בפתקים מצביע על כך שכבר השגת את המטרה. לדוגמא: “אני שוקל 70 קילוגרם”, “אני חי עם בריאות טובה”, “אני נראה ומרגיש נהדר”, “אני כל כך שמח ואסיר תודה על הבריאות שלי” וכד’.

התרכז בתוצאה הסופית למשך דקה או שתיים כאשר אתה קורא את מטרתך במהלך היום ותציף את עצמך עם רגשות שכבר השגת את מטרותיך.

כעת אתה נמצא בהלך הרוח המתאים על מנת להתחיל לרדת במשקל לצמיתות. תוכל ללא ספק להגיע למטרתך אם תמקד את תשומת לבך ותקפיד על הצעדים היומיומיים בתכנית זו.

תודה לך שהקדשת מזמנך לקרוא כתבה זו. אם הינך רציני/ת וברצונך לשפר את בריאותך ללא קשר לגיל או לנסיבות הנוכחיות בכל אשר יהיו, ומוכן/נה להשיג תוצאות טובות יותר בירידה במשקל, הצטרף/י לרשימת הדיוור שלי, וכך תקבל/י את העיתון השבועי שלי שמכיל תוכן מרתק בנושא הבריאות, מוטיבציה, מתכונים, המלצות לתוספים, אימונים קלים וגם הרבה בונוסים חינמיים והצעות מיוחדות. לחצו כאן בכדי להירשם. או בקרו באתר מרזים לחיים עבור עצות, הצעות ותכניות הבריאות ביחד עם עוד מידע כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *